19 Kasım 2009 Perşembe

soru 7

Bu haftaki sorumuzun cevabını aramıza yeni katılan VETERAN veriyor!

Ne oyunlar ettim?

Soru:

Merhaba kız kafası,

Myspace'ten hoş müzik yapan bir kız kafası ile tanıştım. Hatta beni o buldu, o tanıştı. Ben de beğendim ve üzerine gittim. Hoşuna gitti tabi. MSN adresini verdi. Lakin ben sizin erkek kafası kurtaran blogunuzu daha önceden okuduğum için Online arkadaş olayına dalmamaya özen gösterdim. (övgü bekleyen yüz ifadesi) Herneyse yine de 2 akşam birazcık konuştuk ve zat-ı kızın bana ilgisinin gayet canlı olduğuna kanaat getirdim. Birkaç gün online erişilemeden bekleyip sonraki "chat"te kanlı canlı buluşma önermeyi planlıyorum. Zaten hafif hafif hep yedirdim "ben bu ortamda konuşamıyorum eh meh" diye.

Sayın kız kafası, siz ne dersiniz? Daha sonraki adımlarda ne gibi karşılıklı blöfler yapacağız (yapmalıyım?) ki ikimiz de mutlu sona ulaşalım? Hayır, sevgililikten bahsetmiyorum. (zat-ı kız kafası kendisi dedi "ben aşka maşka inanmıyorum, özgür olmalıyım" diye, benim suçum yok) Buluşma olayı için ince detaylar-öneriler verebilirseniz çok müteşekkir olacağım.

En derin saygı ve şükranlarım ile.
Rumuz: CyberWin

Cevap:

Merhaba CyberWin,

Sana oncelikle bir "pros & cons" tablosu yapmak istiyorum. Bu izledigin yoldaki avantajlarin ve dezavantajlarindan bahsetmeye calisacagim.

Once avantajlarina bakalim, "Hatta beni o buldu, o tanisti." Bu cok onemli bir bolum bizim icin, manitanin seni begendigini biliyoruz, sahsen cok eklediler beni, "sektirmedim" afedersin. Buradan bir arti puanimiz var. gel gor ki, veteranin en cok korktugu yere suruklemis kizimiz seni, MSN'e.

Hic birseyden korkmadim su MSN'den korktugum kadar, hele ki manita durumlarinda, baglama durumlarinda.

Bu cok buyuk bir eksi, muhabbetin gelisimi cok daha kittir, Myspace yada Facebook gibi bir site uzerinden "heyecanli" bir sekilde mesajlasirken sen kalkip IMS (Instant Messaging Service) tadinda bir olaya gecersen, burada bir sikinti olusacak demektir. Eninde sonunda sen bir erkeksin ve elbet gec cevap vereceksin, mutfaga gideceksin, televizyon izleyeceksin, online olup gec cevap verdikce o manitaya farketmeden ayari vereceksin. Sonucta o senin kankan degil, yarim saat sonra gelip "olm dus aliyodum ak" yazamazsin ona. Bekletemezsin, yazamazsin.

Bir yandanda senin "2 aksam birazcik konustuk" dedigini goruyorum. Bir yandan bu Myspace muhabbetinin de ne kadar devam ettigini merak ediyorum. Eger uzun bir sure sonrsainda MSN'e gectiyseniz, ve karizmani koruduysan, sorun yok gibi aslinda.

Bir artimiz ve bir eksimiz var su anda. Fakat erkek kafani blogumuz sayesinde kurtardigin icin daha oncesinde, sana +1 puan daha veriyorum.

Iyi durumdayiz yani. Fakat bu kanli canli bulusmayi onerme planlari da neyin nesi evladim? Kendini yedir, hafif hafif yedir, ama "ben bu ortamda konusamiyorum" diye degil, "ben su ortamda konusurum, boyle de yediririm" diye yapman lazim bunu.

Durum vahim gozukmuyor, umut verici diyorum ben. Fakat pisirik bir tip olma lutfen klavye basinda, biraz cesur ol, cengaver ol, manitayi heyecanlandiracak birseyler soyle.

manita : ben yemek yemeye gidiyorum gelirim birazdan :))
cyberwin : ben cok guzel makarna yaparim bak
m : aman makarna da ne var ya :)))
c : hamaratimdir ben, bigun pisireyim sana da gor
m : haha olur :))
c : cuma?

Ustte gordugun bu ornek, cok basit, tum okuyucularimiz anlamasi icin sadelestirilmis durumda. Fakat dedigim gibi, cesur ol, biraz hizli cevaplar ver, rahat ol. Kanli canli bulusmaya bu sekilde cagir, "ctesi isin var mi??? :))))))" boyle cagirirsan. CyberLose olursun.

Veteran olsa, bulusmada ne yapardi?

- Veteran sessiz ama alkollu yerleri sever,
- Veteran bira degil, viski icer
- Veteran sarma sigarasi ile manitaya cok guzel ayar verir (Yeni numaram)
- Veteran guldururken dusundurur (Manitayi guldur, fakat sululuk yapma, ciddiyetini koru, akilli espriler yap.)
- Veteran ilk bulusmada asla acikmaz, disarida yemek yemek cok tehlikelidir,
- Veteran son dakikalara kadar fiziksel temastan kacinir, gecenin sonuna dogru harekete gecer,
- Veteran ilk bulusmada gece dansetmeye gitmez, baska platformlarda yorulmayi tercih eder cunku, dans pistinden uzak durur,
- Veteran ezer.

Son madde disinda hepsi cok kolay numaralar. Bu rutin isini gorecektir. Fakat MSN tavsiyesinde de soyledigim gibi, kendini cok germe, rahat ol, cesur ol, kendin ol.

Onu performansin ile memnun et, ve sonra bana yonlendir. Opuyorum seni Cyber. Beline kuvvet canim benim.


3 yorum:

  1. taktikler iyi iyi,de bu kanlı canlı görüşme olayını çok duymaya başladım insanlardan,hepimiz çokmu asosyal olduk ne:))

    bir an yemin ederim bunu beni tanıyan birisi yazdı sandım:))

    YanıtlaSil
  2. veteran beni dağlara göm başganım

    YanıtlaSil
  3. ben çok iyi kanlı canlı görüşürüm bak

    cuma?

    YanıtlaSil